Visuel identitet
Hvad er en visuel identitet?
En visuel indentitet tager højde for hele din virksomheds grafiske udtryk. Din visuelle identitet skaber rammerne for, hvordan dine kunder og din målgruppe oplever din virksomhed. En god gennemarbejdet visuel identitet trækker en rød tråd gennem hele din markedsføring. Om det er tryksager, visuel content på din hjemmeside, SoMe opslag, fakturaer, labels – ja you name it. Det er din visuelle identitet som skal være drejebogen for alt visuelt output.
Hvorfor er det vigtigt med en god visuel identitet?
Den styrker dit brandt, og den hjælper dine kunder til, at kunne genkende dig hver eneste gang de ser noget af dit materiale. Med tiden vil enkelte dele i den visuelle identitet kunne stå alene, og din målgruppe vil kunne genkende dit brandt ud fra dette. Et eksempel på dette kan være et genkendeligt farvetema eller skrifttyper.
Hvornår skal du opbygge eller retænke din visuelle identitet?
Det skal du, hvis du eksempelvis er sprunget ud som iværksætter og har brug for at få banket i brand på benene. Måske har du allerede en virksomhed men trænger til fornyelse. Hvis der sket store forandringer i virksomheden kan dette også være et godt tidspunkt at lancere en ny visuel identitet.
Hør mere...
Er du interesseret i at høre mere, så udfyldt formularen her under eller ring til Stig fra Thumbs Up på telefonnummer 4029 2324.
Kontakt
Skal vi arbejde sammen?
Indtast dine kontaktoplysninger og en kort opgavebeskrivelse, så vil du blive kontaktet ASAP.